May 25, 2008

Jumaat ( 23.05.08)

Perjalanan yang jauh bersama kawan aku untuk melawati Taman Buaya yang terletak di Kuala Baram Miri, "taklah jauh sangat pun, hehhehe", pergi bersama tiga orang kawan-kawan dari semenanjung, yang ingin mengunjungi tempat menarik di Miri Sarawak.
Nasib baiklah bayaran masuk untuk warga Malaysia hanya RM 10 Sahaja, kalau mahal, mahu hendaknya aku kena cucuk kat bank dulu, hehehehee.
Masuk je dalam taman tu, budak2 tu terpegun melihat banyak buaya yang besar-besar, malahan rasanya satu kandang tu, beratus ekor buaya. Belum lagi tengok kandang lain, rasanya beribu ekor buaya kat situ, lain pulak binatang lain, beruang, landak, kera, burung kasuari, pelanduk, kancil, ular, ikan, dan banyak lagilah, sampai tak tertulis kat dalam Blog ini, hahahaha.
Apa yang pasti, walaupun aku ni warga sarawak, tp baru pertama sekali jugak masuk ke taman buaya tu, apa pun terima kasih aku ucap kat kawan-kawan aku, kalau tak de mereka, entah sampai bila pun aku tak masuk ke taman tu, hhehehehe

2 comments:

Ad Rifza said...

Jangan jadi buaya sudahlaa yea..hehehe

JaCk DaNieL's said...

AiK ..aDeQ uRg SaRawaK pUn 1st tYme DataNg tMn BuaYa kE...
aBg Lagi Ahhh LaLu Je..taK peRnaH siNgaH..hEhEHE